فایلی که حذف شدنش سرعت رایانه شما را بالا می‌برد!

پوشه ای که ویندوز برای پشتیبانی از اطلاعات قبلی شما ذخیره می‌کند، حافظه داخلی را به میزان زیادی اشغال می‌کند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از کابرانی هستید که پس از به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز، از کُند شدن عملکرد رایانه گله و شکایت دارید، کارشناسان علوم کامپیوتر پیشنهاد می‌کنند با حذف یک فایل، به سرعت رایانه خود بیفزایید.
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، هر زمانی که شما سیستم عامل ویندوز رایانه خود را به نسخه جدیدتری به‌روزرسانی می‌کنید، ویندوز به‌صورت خودکار یک پوشه برای پشتیبانی از اطلاعات قبلی و حیاتی نسخه پیشین، ذخیره می‌کند که این فایل بعد از نصب و به‌روزرسانی به نسخه جدید ویندوز، دیگر کاربرد چندانی نخواهد داشت و فقط حافظه داخلی رایانه شما را به میزان قابل توجهی اشغال می‌کند.
بنابراین بسیاری از کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی و علم رایانه به آن دسته از کاربرانی که از کاهش سرعت و حافظه سیستم عامل خود بعد از به‌روزرسانی ویندوز شکایت دارند، توصیه می‌کنند که با مراجعه به پوشه‌ای تحت عنوان «windows.old»، آن را از حافظه داخلی رایانه خود حذف کنند تا بتوانند به سرعت سیستم عامل افزایش ظرفیت حافظه رایانه کمک بسزایی کنند.
شما هر زمان که از عدم نیاز به محتویات این فایل اطمینان حاصل کردید، می‌توانید فایل مذکور را از ویندوز خود پاک کنید و فضای بازتر و آزادتری برای رایانه و سیستم عامل آن ایجاد کنید.



منبع

2 نظر

  1. shakila mobinishakila mobinisays:

    ممنون از سایت خوبتون

  2. breexbreexsays:

    Специалисты логистической компании "Азия-Трейдинг" подготовят для вас наиболее выгодное предложение на оптовую поставку товаров из Китая.