30 روز تا ارزانی 20 درصدی اینترنت

سعید همتی – سرانجام جزییات وعده وزیر ارتباطات برای کاهش بیست درصدی قیمت اینترنت برای کاربران نهایی روی کاغذ آمد و برای اجرا به زیرساخت، مخابرات و PAPها ابلاغ شد.


به گزارش زاهد کامپیوتر به نقل از آی تی آنالیز؛ حالا نزدیک به 30 روز تا تحقق این وعده باقی مانده و باید دید تخفیف 35 درصدی زیرساخت به مخابراتی‌ها و خصوصی‌ها چه زمانی به 20 درصد کاهش برای مردم تبدیل می‌شود.
اگرچه قبلا هم مشابه این اتفاقات افتاده بود و این طرح در همان ابتدای راه متوقف ماند اما به هر حال وزیر ارتباطات حتما تدبیر دیگری اندیشده که باز هم همان مسیر را در پیش گرفته است. چندی پیش مدیر یکی از شرکت‌های اینترنتی می‌گفت چیزی که برای ما روشن نیست این است که وزارت ارتباطات چگونه می‌خواهد اعمال این تخفیف‌ها و اشتراک یک به هشت را کنترل کند؟
موضوع الزام در اشتراک یک به هشت کاربران اینترنتی نیز چیز جدیدی نیست. رگولاتوری پیش از این هم موضوع اشتراک یک به هشت را مصوب و ابلاغ کرده بود اما وزیر ارتباطات جدید خبر از اشتراک یک به چهل و این اواخر یک به 25 داد.
حالا رگولاتوری مصوبه قبلی خود را بار دیگر مصوب کرد و مشخص نیست مشکل آن مصوبه این بود که دوبار مصوب نشده بود؟! یا آنکه مشکلات، نقایص و احتمالا راه‌های گریز زیادی داشته است؟
به هر ترتیب ما نیز با امید زندگی کرده و باید منتظر بمانیم و ببینیم در دور باطل هستیم یا از این دور بیرون آمده‌ایم و تخفیف‌ها فقط به واسطه‌ها نرسیده و چیزی هم دست مردم را می‌گیرد. البته زمان زیادی برای کشف این ماجرا باقی نمانده، چراکه طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال باید منتظر تخفیف 20 درصدی برای قیمت اینترنت و اشتراک یک به هشت باشیم.
موضوع افزایش سرعت اینترنت و رفع برخی محدودیت‌های فیلتری هم می‌افتد به سال آینده.

2 نظر

  1. manicuremanicuresays:

    Hey are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you require any coding expertise to make your own blog? Any help would be really appreciated!

  2. manicuremanicuresays:

    What's up colleagues, how is everything, and what you desire to say on the topic of this post, in my view its in fact awesome for me.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!