اینترنت ارزان شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین پست اجتماعی خود خبر از کاهش 20 درصدی قیمت اینترنت و موافقت نمایندگان شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات و شرکت‌های ندا با این مصوبه داد و گفت: باید به زودی منتظر اعمال این مصوبه در بازار باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از لحظه آغاز به کارش در این وزارتخانه به مشکلات و چالش‌های پهنای باند و کیفیت اینترنت پرداخت و یکی از وعده‌های اولیه‌اش این بود که قیمت اینترنت کاهش و کیفیت آن افزایش یابد.اینترنت

بر این اساس در راستای افزایش کیفیت ظرفیت پهنای باند را از حدود 70 گیگا بیت بر ثانیه به بیش از 100 گیگا بیت رسانید و حال هم در شبکه اجتماعی خود عنوان کرده است که در راستای کاهش تعرفه اینترنت، جلسات کارشناسی را با نمایندگان شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات و شرکت‌های ندا (PAP) داشته‌ایم که در نهایت با کاهش هزینه‌ها موافقت کرده‌اند.

محمود واعظی همچنین گفته است که این نمایندگان با تقلیل سود و افزایش بهره‌وری موافقت کرده و بر این اساس تعرفه حجمی اینترنت ADSL به مقدار 20% کاهش می‌یابد.

این پیشنهاد صبح روز گذشته و در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب و طبق گفته واعظی با حساسیت و همراهی اعضاء به تصویب رسیده است و باید به زودی منتظر اعمال آن در بازار بود.

وی همچنین درباره گام بعدی اقدامات این کمیسیون گفته است: گام بعدی پیگیری افزایش سرعت و ارتقاء کیفیت و ارائه خدمت به مردم عزیزمان است که امیدواریم با پیگیری سازمان تنظیم مقررات و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی با رعایت اشتراک 1 به 8 ، بخشی از مشکلات فعلی مرتفع گردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، با این مصوبه قیمت اینترنت پرسرعت 20 درصد کاهش خواهد یافت.

 

منبع

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!