دانلود کنید: ویندوز 10 بیلد 10041

windows10

مایکروسافت عزم خود را جزم کرده است با تسریع انتشار نسخه‌های مختلف بیلد ویندوز 10 و ارائه امکانات جدید، خود را برای انتشار نهایی ویندوز 10 در فصل تابستان کاملا آماده کند. امروز نسخه‌ی بیلد 10041 این سیستم عامل منتشر شده و امکان دانلود آن برای علاقمندان فراهم شده است. با زاهد کامپیوتر همراه باشید.

نسخه‌ی پیش‌نمایشِ جدید ویندوز ۱۰ با سه پچ همراه شده است که باگ‌های مربوط به صفحه Start و قابلیت‌های نمایش وظایف را برطرف می‌کند. این نسخه که هفته‌ی گذشته برای کاربران fast ring برنامه ویندوز اینسایدر منتشر شده بود، اکنون در دسترس کاربران slow ring قرار گرفته است. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که پچ‌های جدید تنها ویژه کاربران slow ring است.

برای آنهایی که تمایل دارند نسخه‌ی بیلد 10041 ویندوز 10 را به صورت مجازی یا به شکل کامل نصب کنند، می‌توانند فایل‌های ISO که امروز منتشر شده را دانلود کنند. این بیلد جدید از طریق Windows Update برای شرکت‌کنندگان در برنامه Windows Insider قابل دریافت است. در ادامه آموزش دانلود فایل‌های ایمیج را خواهید دید:

  • - به این صفحه رفته و روی یکی از لینک‌های دانلود کلیک کنید تا فایل ایمیج نسخه پیش نمایش ویندوز 10 دانلود شود.A PC running Windows 10 Technical Preview
  • - وقتی دانلود به پایان رسید، فایل ایزو را به فلش مموری یا دی‌وی‌دی منتقل کنید.
  • - سیستم کامپیوتر خود را از روی فلش مموری یا دی‌وی‌دی بوت کنید و سپس مراحل نصب را به ترتیب دنبال کنید.

یادتان باشد که نسخه‌های بیلد، نسخه‌های اولیه و پیش‌نمایش ویندوز 10 هستند که قرار نیست از آن‌ها به عنوان سیستم‌عامل اصلی خود استفاده کنید. اگر قصد دارید استفاده از Windows 10 Technical Preview را متوقف کرده به همان نسخه قبلی ویندوز خود باز گردید، باید ویندوز پیشین خود را از طریق دیسک نصب یا فایل ریکاوری مجددا نصب کنید.

2 نظر

  1. manicuremanicuresays:

    I am genuinely grateful to the owner of this web page who has shared this great article at here.

  2. ChristianeChristianesays:

    This is the perfect site for anyone who really wants to find out about this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually will need to?HaHa). You definitely put a fresh spin on a subject that has been written about for decades. Great stuff, just excellent!

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!