بهترین تبلت های ایسوس در بازار ایران

بهترین تبلت های ایسوس در بازار ایران

تبلت‌های ایسوس همیشه در میان گزینه های برتر در خرید تبلت هستند با این حال تنوع زیاد آنها باعث شده انتخاب از میان آنها دشوار شود. در این مطلب به برخی از بهترین تبلت های ایسوس برای خرید در تابستان اشاره می‌کنیم. این تبلت‌ها از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند و برای کاربرهای عمومی و حرفه ای قابل استفاده هستند.

راهنمای جیبی خرید تبلت

پیش از آن بطور مختصر، نکاتی که حین خرید تبلت ممکن است با آن روبرو شوید را معرفی می‌کنیم.

-          کیفیت نمایشگر: صفحه نمایش مهمترین راه ارتباط شما با دستگاه است پس کیفیت آن اهمیت دارد. تبلت‌هایی که دارای صفحه نمایش IPS هستند می‌توانند کیفیت تصاویر را حین مشاهده از زاویه‌های کناری حفظ کنند و رنگ‌ در آنها درخشندگی بیشتری دارد.

-          وضوح تصویر: تبلت‌هایی که از وضوح ۸۰۰ × ۱۲۸۰ یا مقادیر بالاتر مانند ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پشتیبانی می‌کنند کیفیت مطلوبی دارند. کیفیت تصویر ۶۰۰ × ۱۰۲۴ هم در تبلت‌ها زیاد استفاده می‌شود اما در مقایسه با رزولوشن های قبلی تراکم و دقت کمتری دارد.

-          سایز تبلت: سایز تبلت غیر از اینکه محدوده نمایش و وسعت آن را مشخص می‌کند روی قدرت حمل دستگاه نیز تاثیر دارد. اگر تبلت را زیاد جابجا می‌کنید سایز‌های ۷ اینچ بهتر است و اگر طرفدار فیلم و نمایش هستید می‌توانید سایز ۱۰ اینچ را انتخاب کنید.

-          قدرت پردازش: در تبلت‌ها معمولا از پردازنده‌های دو و چهار هسته‌ای استفاده می‌شود. بدیهی است هرچقدر تعداد هسته‌ها و فرکانس بالاتر باشد سرعت پردازش هم بیشتر است. به تازگی اینتل هم پردازنده‌های دو هسته اتم را برای تبلت‌ها معرفی کرده که آنها نیز کیفیت مناسبی دارند.

-          حافظه رم: ظرفیت یک گیگابایت رم برای کارهای روزمره و بسیاری از نیازهای پردازشی کافی است اما اگر حجم برنامه‌های مورد نظر شما زیاد است و به دنبال کاربرد حرفه ای هستید از ظرفیت‌های دو گیگابایتی انتخاب کنید.

-          سیم کارت: بدون سیم کارت نخرید! بهتر است تبلت علاوه بر قابلیت نصب سیم کارت برای دسترسی به اینترنت قدرت مکالمه هم داشته باشد.

-          برند: تبلت‌هایی که تحت عنوان «برند چینی» با پسوند های تاچ و پد و …. در بازار مرسوم هستند قیمت مناسبی دارند اما توصیه این است که به جای هزینه کمتر، دردسر نخرید.

بهترین تبلت‌های ایسوس

  ASUS PadFone Infinity

بهترین تبلت های ایسوس

پدفون اینفینیتی یکی از خلاقانه‌ترین و زیباترین مدل‌های ایسوس است که از یک تبلت و یک موبایل در پشت آن تشکیل شده است. از ویژگی‌های بخش تبلت می‌توان به صفحه Full HD اشاره کرد. برای کار با تبلت گوشی باید روی دستگاه نصب باشد. این دستگاه دارای پردازنده چهار هسته Snapdragon 600 با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فرکانس پردازنده ۱.۷ گیگاهرتز و قابلیت نصب سیم کارت و مکالمه اشاره کرد ضمن اینکه گوشی همراه این تبلت نیز یک موبایل هوشمند با نمایشگر ۵ اینچ است.

 

ASUS Fonepad 7 ME175CG Dual SIM

بهترین تبلت های ایسوس

اگر به دنبال یک تبلت هفت اینچ با قابلیت مکالمه و قدرت پردازش مناسب هستید فون پد ۷ مدل ME175CG گزینه مناسبی است. این تبلت از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و مجهز به پردازنده اتم Z2520است. نمایشگر این مدل هم کیفیت خوبی دارد و رزولوشن آن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ است ضمن اینکه می‌توانید دو سیم کارت در آن نصب کنید. از مشخصات ME175CG  می‌توان به دوربین ۵ مگاپیکسل، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۰ ساعت عمر باتری و سیستم عامل اندروید ۴.۳ اشاره کرد.

 

ASUS PadFone mini

بهترین تبلت های ایسوس

پدفون مینی یکی از اعضای تازه وارد خانواده پدفون ها است و از یک ساختار خلاقانه برای استفاده از موبایل و تبلت استفاده می‌کند. این مدل علاوه بر تبلت ۷ اینچی مجهز به یک گوشی ۴.۳ اینچ است که در پشت دستگاه نصب می‌شود. پردازنده چهار هسته‌ای این مدل برای اجرای برنامه‌ها کارایی مناسبی دارد و در آن از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. از مشخصات این مدل می‌توان به دوربین ۸ مگاپیکسل همراه با فلاش، ۲۲ ساعت عمر باتری (گوشی و داک)، یک گیگابایت رم و اندروید ۴.۳ اشاره کرد.

 

ASUS Fonepad 7 FE170CG Dual SIM

بهترین تبلت های ایسوس

فون پد ۷ دو سیم یکی از تبلت‌های ارزان قیمت ایسوس است که همچنان به سایر مدل‌های فون پد شباهت‌های زیادی دارد. قیمت این مدل در بازار تهران حدود ۴۵۰ هزار تومان است و با پشتیبانی از دو سیم کارت و پردازنده دو هسته‌ای اینتل Z2520  می‌تواند بسیاری از نیازهای روزمره را پاسخگو باشد. البته ایسوس در این مدل از نمایشگر ۶۰۰ × ۱۰۲۴ و دوربین ۲ مگاپیکسل استفاده کرده است با این حال اگر محدودیت بودجه دارید FE170CG مدل مناسبی است و حدود ۱۵۰ هزار تومان از ME175CG ارزان‌تر است.

 

ASUS Fonepad 7 ME372CL

بهترین تبلت های ایسوس

خانواده فون پد ۷  با مدل‌های سری ME372 ابتدا با مدل ME372CG وارد بازار ایران شدند اما به تازگی این مدل‌ها با ورود ME372CL به روز شده‌اند. این دو مدل شباهت‌های ساختار فوق العاده زیادی دارند با این حال ME372CL از پردازنده اتم Z2520 استفاده می‌کند و شبکه آن قابلیت پشتیبانی از LTE را دارد. نمایشگر ۷ اینچ Fonepad 7 ME372CL از وضوح ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پشتیبانی می‌کند و قابلیت مکالمه با دو سیم کارت را دارد. عمر باتری این مدل حدود ۱۲ ساعت گفته شده است.

 

MeMO Pad HD7 Dual SIMME175KG

بهترین تبلت های ایسوس

خانواده مموپد در ابتدا از قابلیت مکالمه و نصب سیم کارت پشتیبانی نمی‌کردند ولی این ویژگی بعدا به آنها اضافه شد و دیگر تفاوت زیادی با مدل‌های فون پد ندارند. در ME175KG از دو سیم کارت پشتیبانی می‌شود و وضوح تصویر آن  ۸۰۰ × ۱۲۸۰ است. یکی از مهمترین تفاوت‌های این مدل با خانواده فون پد در بخش پردازنده است و این مدل از پردازنده چهار هسته MSM8226 بهره می‌برد. این مدل دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۴.۳ است.

 

منبع

 

4 نظر

  1. nilooooooooniloooooooosays:

    سلام خوشحال می شم به منم سر بزنین

  2. mohammadmohammadsays:

    ســــــــلام دوســـــت عزیـــــزم وبــــت حـــــــرف نــــــــداره عـــــــالیه خــــــوش حـــــال مـــــیشم بــه وبــــم ســــر بـــزنی نـــظر بدی راستی تبادل لینک هم میکنیم اول لینک منو تو سایتت بزار بهد به من خبر بده تا لینکت کنم نام سایت : دانلود تون ادرس : http://www.downloadtoon1.tk راستی نویسنده با هر موضوعی را قبول میکنیم

  3. helenhelensays:

    سلام وبتون خیلی قشنگه

    • مدیر سایتاسلام زاهدی(zahedy) :

      سلام ممنون

  4. manicuremanicuresays:

    I pay a visit each day some websites and blogs to read posts, but this webpage offers feature based writing.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!