مراقب تعمیرکاران رایانه ای غیرمجاز باشید

تعمیرکار رایانه ای که با بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی مشتریان خود اقدام به سرقت از حساب بانکی آنها می کرد ،توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد. 

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ "مرتضوی " رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس حساب بانکی وی را بصورت اینترنتی سرقت نموده است موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 
وی افزود:با انجام اقدامات علمی و تخصصی در فضای سایبر نهایتا متهم شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شد. 
این مقام مسئول عنوان داشت:متهم با دادن آگهی تحت عنوان تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل کار یا در منزل با کمترین هزینه،به منزل یا محل کار قربانی رفته و پس از تعمیر کامپیوتر با روش های مختلف اطلاعات حساب بانکی آنان را بدست می آورد و سپس اقدام به سرقت از حساب انان می کرد. 

این مقام انتظامی در پایان در خصوص تعمیر سیستم های رایانه ای و سپردن ان به تعمیرگاه‌ها توصیه کرد: تعمیر سیستم های رایانه ای خود را به تعمیرگاه های مجاز و افراد قابل اطمینان سپرده و همچنین پس از مرجوع رایانه از عدم نصب نرم افزارهای غیر مجاز برروی آن اطمینان حاصل کنید.

 

2 نظر

  1. manicuremanicuresays:

    If you wish for to increase your knowledge simply keep visiting this web site and be updated with the most recent news update posted here.

  2. Humdrumquantity23.Jimdo.comHumdrumquantity23.Jimdo.comsays:

    Glad to be one of several visitants on this awing web site :D.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!