نمایندگی رسمی اینترنت دانلود منیجر

تنها نمایندگی رسمی نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با مسئولیت محدود در ایران وظیفه ارائه اکانتهای قانونی و همچنین پشتیانی کاربران فارسی زبان را به عهده دارد.

این وبسایت با هدف در دسترس قرار دادن پشتیبانی آنلاین و همچنین فروش نسخه های قانونی افتتاح شده است و تنها وبسایت مرجع فارسی زبان در این زمینه است. کاربران گرامی دقت فرمایند که نسخه های اصلی و اوریجینال این نرم افزار فقط و فقط از طریق سایت ما www.downloadmanager.ir ارائه میشود و از خرید نسخه های معیوب و ناقص از فروشندگان غیر رسمی خودداری فرمایند. در غیر اینصورت مسئولان این سایت هیچ گونه مسئولیتی اعم از پشتیبانی و پیگیری مشکلات احتمالی نسخ تقلبی و کرک شده، و یا نسخه هایی که از طرق دیگر غیر از این سایت تهیه کرده اند به عهده نمیگیرند. هر نسخه ای که از ما خریداری میفرمایید دارای شماره پرونده مخصوص به خود میباشد که شامل اطلاعات فروش و مشتری است. این اطلاعات صرفا جهت پیگیری مشکلاتی که در آینده توسط مشتری مطرح میشوند نگهداری میشود و در اختیار غیر قرار نمیگیرند.

لطفا از کلید رجیستر (Register Key) که در اختیار شما قرار میگیرد به خوبی حفاظت کنید (از قرار دادن در محیطهایی که احتمال کپی کردن مانند کافی نت ها وجود دارد و یا از نوشتن آن روی کاغذ جدا خودداری کنید). سرورهای این نرم افزار به صورت ممتد کلیدها را در سرتاسر جهان بررسی میکند و به محض اینکه متوجه شود یک نسخه توسط دو کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد، آن را برای همیشه غیر فعال میکند. هرچند که ما با هدف پشتیبانی و ساپورت کاربران ایرانی، مسائل مربوط به اینگونه موارد را مورد پیگیری قرار میدهیم، اگر قسمت فروش سایت اصلی این برنامه (www.internetdownloadmanager.com) کلید جدیدی ارائه نکند، مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود. فعال کردن این برنامه  یکبار خرید برای همیشه است پس لطفا از کد فعال سازی خود به خوبی حفاظت کنید.

2 نظر

  1. عباسعباسsays:

    با سلام..بنده نرم افزار و دانلود کردم سر اخر پیام میاد که دانلود منیجر شما جعلی هستش واز من ی مشخصاتی میخواد خواهش میکنم کمک کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتاسلام زاهدی(zahedy) :

      با سلام چون باید سریال قانونی بخری یا از روی سایت با کرک دانلود کن

  2. ChristinaChristinasays:

    My partner and I stumbled over here coming from a different web address and thought I should check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to looking at your web page again.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!