راهنمایی در مورد چه نرم افزاری بخریم ؟

امروزه با گسترش اینترنت، دسترسی به نرم افزارهایی که حتی یک ریال لازم نیست برای آن بپردازی خیلی راحت تر شده است و به راحتی می توان با یک گوگل سرچ کردن ساده جدیدترین نرم افزار را پیدا کنی، کرک کنی و تا آمدن نسخه ی بعدی به راحتی از آن استفاده کنی . با این مقدمه ساده سئوال مهمی پیش روست، چرا باید وقتی می توانی بدون ریالی فروش نرم افزار زاهد کامپیوترهزینه کردن آخرین نرم افزارها را داشته باشی سراغ نرم افزار اصلی اورجینال بخواهید بروی و پول بی زبان را برای هیچ و پوچ صرف چیزی کنی که مجانی اش راحت از پولی اش است؟

در این مطلب زاهد کامپوتر بیان میکند، بنا به آمار چند شرکت آنتی ویروس برتر جهان بیشتر کرک ها، پچ ها و کیجن ها برای اغراض خاصی نوشته می شوند، به عبارت ساده تر استفاده از بی خطرترین کرک ها، پچ ها و کیجن ها حداقل سیستم شما را می تواند به ابزاری برای غرض شخصی فردی ناشناس بدل کند، اینکه آن فرد از آن استفاده می کند یا نه بحث دیگری است، ولی آیا عقل سلیم حکم می کند که کامپیوترمان را در برابر آسیب های ناشناخته بی دفاع کنیم؟ تا حال فکر کرده اید که چرا برای اجرای کرک ها، پچ ها و کیجن ها باید آنتی ویروس ها را غیرفعال کنید؟

منظر دیگر اینکه گیرم شما نرم افزار را مجانی استفاده کردن بد نمی دانید، اطلاعات خاصی هم روی کامپیوترتان نمی گذارید – بخوانید عکس نمی گذارم، چت نمی کنم، یوزر پسورد بانک استفاده نمی کنم، هر سایتی نمی روم، جایی رجیستر نمی کنم، وب کم به آن وصل نمی کنم، فلش به آن نمی زنم و …. – واقعا از اینکه کرک ها، پچ ها و کیجن ها بارها و بارها از کار می افتند خسته نشده اید؟ وقت عزیز را – که البته شاید خیلی عزیز هم نباشد – صرف گشتن در سایت های خطرناک بکنید، چند مدتی از نرم افزار استفاده کنید، مراقب باشید آپدیت نشود که کرک نپرد، دنبال کسی باشید که آن را به شکل کاملی قابل استفاده کند و خیلی چیزهای دیگری که عارضه ی استفاده از این سیستم است. جنگی دائمی بین شما و شرکت تولید کننده ی نرم افزار که البته همیشگی است اگر شما مصالحه نکنید.

اگر جزو هیچکدام از این گروه ها نیستید، می توانید از هر نرم افزاری که دلتان خواست استفاده کنید، اما مدیر فروشگاه زاهد کامپیوتر میناب به شما نیز یک پیشنهاد دارد حداقل در سیستم عامل و نرم افزارهای امنیتی از نسخه های اصلی استفاده کنید، لذت و آرامش خاصی دارد.

 

منبع : زاهد کامپیوتر میناب

1 نظر

  1. علی دهقانعلی دهقانsays:

    سلام ممنون از مطلب مفیدتون . از اونجایی که خودم شدیدا این مسایل مربوط به کپی رایت نرم افزار رو رعایت می کنم و بیشتر نرم افزار های مورد استفادمو به صورت قانونی تهیه کردم ، شخصا از این مطلب خیلی لذت بردم و همیشه دارم سعی می کنم که دوستام و افرادی که میشناسمو به استفاده از نسخه اصلی نرم افزار ها تشویق کنم ممنون

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!