کدام موتور جستجو؟ Yahoo، Google یا Bing

 با آمدن موتور جست‌وجوی جدید Bing از سوی مایکروسافت، همه نگران این هستند که کدام جست‌وجوگر نتیجه بهتری را در اختیار آنان قرار می دهد. مایکروسافت خود نیز نگران این امر است و به فکر این افتاده که چگونه می تواند نتیجه های جست‌وجوی خود را با دیگر جست‌ و جوگرهای بزرگ نظیر گوگل و یاهو مقایسه کند. ناگفته نماند موتورهای جست‌وجوی زیادی وجود داردند  ولی مایکروسافت در صدد مقایسه خود با برترین ها است.

 

بعضی افراد، گوگل را به دلیل سادگی و همچنین از روی عادتی که ایجاد شده ترجیح می دهند ؛ بعضی دیگر هم Bing را به دلیل امکانات جدیدی که اضافه کرده و اطلاعات جانبی که در اختیار آنان قرار می دهد و باقی افراد نیز از یاهو استفاده می کنند.

کارمندان مایکروسافت برای درک بهتر این موضوع که کدام موتور جست‌وجو بهترین نتیجه را می دهد راهی را در پیش گرفته اند که آن سایت کارآمدی است به نام جست‌وجوی کور ( Blind Search ) .

این سایت همانند یک موتور جست‌وجو عمل کرده و در نهایت به شما نتایج را در سه ستون متفاوت نمایش می دهد. شما نتایج این سه ستون را با هم مقایسه کرده و نتیجه می گیرید کدام بهترین جواب را برای شما ارائه داده است. شما با انتخاب ستون مورد نظر خواهید دید که نتیجه کدام موتور جست‌وجو را پسندیده اید و رای شما در این سایت ثبت خواهد شد.

این آزمایشی بسیار کوچکی است برای بدست آوردن آنکه کدام موتور جست‌وجو بیشتر مورد علاقه کاربران اینترنت است. ولی کاربرانی هستند که زیاد به نتیجه جست‌وجو خود توجه نمی کنند و تنها امکانات جانبی و گاهی هم عادت کردن به یک موتور جست‌وجو باعث می شود که آن را انتخاب کنند.

به این سایت مراجعه کنید و مشاهده کنید که بدون دانستن آنکه نتیجه بدست آمده به کدام موتور جست‌وجو مربوط می شود کدام را انتخاب می کنید. بعد از چند بار آزمایش، انتخاب خود را در اینجا نیز برای استفاده کاربران قرار دهید.

3 نظر

  1. manicuremanicuresays:

    My brother suggested I would possibly like this blog. He used to be totally right. This put up truly made my day. You can not consider simply how a lot time I had spent for this info! Thank you!

  2. BHWBHWsays:

    When someone writes an piece of writing he/she keeps the plan of a user in his/her brain that how a user can be aware of it. Therefore that's why this post is outstdanding. Thanks!

  3. manicuremanicuresays:

    constantly i used to read smaller articles which also clear their motive, and that is also happening with this paragraph which I am reading now.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!